1 april och skit

Orkar fortfarande inte skriva om Åre. Vill göra det när jag är på bra humör.

Men men, igår var det ju 1 april och jag gick på allt! Både att Hammarbybacken skulle glasas in och att man inte skulle få sjung SFGD på matcherna av rättighetsskäl. Men värst av allt - att Norrköping skulle tilldelas segern för matchen för att någon hade kastat en snöboll på en Pekingbo. Vilken jävla panik jag fick! Ring Alex och smsade Putte för att berätta och de fick också panik. Satt på pappas jobb när jag fick reda på det och jag lovar att de som såg min min då trodde att någon hade dött. Gick och oroade mig ett par timmar innan jag kom på att jag kunde ju faktiskt gå ner en våning och prata med någon på Sportbladet så det gjorde jag. "Haha det låter väldigt mycket som ett aprilskämt, annars borde vi hört något om det" sa de och det slog mig att det var ju fan 1 april. Kände mig väldigt blåst och ringde runt till alla och förklarade. Kände mig väldigt lurad.

Nu hoppas jag bara att alla jävla missförstånd ska lösa sig. Orkar inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback