Är det sommar eller vinter?

Alltså helt sjukt hur det kan gå från sommar till vinter på typ en timme. Var ju jättevarmt idag så gick runt med värsta korta klänningen. Lämnade Bella vid tåget vid tre och sedan åkte jag till Blackeberg för att möta pappa så jag kunde övningsköra. Körde till Barkarby där vi tittade i lite affärer och sedan åkte jag till Helenelund där vi åt jättegod pizza. Sedan åkte jag runt lite i Edsviken innan jag åkte till Edsberg för att se på Emils match. Emil gjorde två mål och blev matchhjälte. Jag pratade nog sammanlagt i telefon i en timme och alla började tjata att jag skulle få strålningsskador. Haha! Men det var i alla fall sjukt kallt och stå där i en och en halv timme.

När jag kom hem var det Parlamentet på TV. Och Björn Gustafsson var med så det var roligt.

I morgon är det Djurgården-GAIS så det blir jobb där. Vi lär ju köra Alexs favoritramsa: "G-G-G, A-A-A, S-S-S, gas-gas-gas, hata GAIS, hata GAIS, hata GAIS" haha. Det lär bli en bra match och förhoppningsvis gör Sebbe mål i gen. Och Rebecca ska typ gå på matchen så vi kan börja ladda inför derbyt som är på torsdag. Kan inte riktigt fatta att det är så snart! För mig lär det ju bli årets match eftersom jag kommer missa andra råttderbyt. Hammarby är ju inte lika roliga. Eller förresten, det är lite kul att Rami (som man trodde skulle vara årets värvning i hela Allsvenskan och som Bajen la typ allt de hade på) petades idag. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback