Dags för lite uppdatering kanske?

Det känns som att det var jättelängesedan jag skrev. Det var det kanske också. Har ju varit på läger i helgen. Delade rum med Camilla som faktiskt var trevlig. Var ju inställd på att det skulle vara det tråkigaste i mitt liv, så jag hade ställt in mig på att hon skulle vara tråkig också. Men det var hon inte så det kändes skönt. Fick lite bättre kontakt med konfirmanderna också vilket var kul.

När jag kom hem i söndags åkte jag direkt till Sollentuna Vallen och tittade på Sollentuna United - IK Frej eftersom det var invigning av Sollentuna United. Sedan tittade vi Emils match som också var där. Efter det åkte jag på studentskiva på Hirschenkeller. Det var kanske inte världens bästa drag ich jag dansade nästan ingenting. Satt och pratade med lite folk som var mina kompisars kompisar typ. Men de var trevliga och jag skulle följa med de och käka men allt var stängt. Så vi gick till Slussen (?) och vid 3 ville jag åka hem eftersom vi fortfarande inte hittat något som var öppet. Alex hade hunnit hem så han kunde kolla hur jag kunde ta mig hem eftersom jag inte hade någon aning. Jag hade typ 4 minuter på mig innan bussen gick och jag hittade ju så klart inte busshållplatsen. Sprang runt där helt ensam och letade och till slut hittade jag tre tjejer som skulle med samma buss så vi sprang runt och letade tillsammans. Hittade den precis nör bussen skulle gå så det var tur.

Måndagen blev en riktig slappardag. Vaknade vid 10 och gick och bäddade ner mig i soffan och kollade lite på tv. Sedan tog jag en promenad i solen till Kungsholms torg där jag hyrde Underbar och älskad av alla och sedan till McDonalds och köpte hem lite lunch. Sedan gick jag hem och bäddade ner mig igen och tittade på filmen. Sedan sov jag lite innan jag åkte till Stadion. Djurgården - Ljungskile var det. Vi hade hand om straffsparksläggningen vilket var kul. Jag vart till och med lite imponerad av mig själv att jag var så duktig. Men efter ett tag tröttnade vi så jag, Ida, Linnea och Sebbe gick till 7eleven där jag köpte Ben & Jerrysglass och sedan gick vi och satte oss på Sektion A där vi blivit lite stammisar. Det är ju skönt att sitta där i solen. Matchen var hemsk och jag tackar Tauer och stolpen att matchen slutade som den gjorde!

Den här dagen har också varit skön. Var ledig idag också så satt hemma och skrev projektrapporten och sedan hoppade jg lite studsmatta med Oscar och hans kompisar innan jag åkte på dans. Det känns rätt bra nu för jag kommer i håg nästan allt. Efter dansen åkte jag och Camilla till stan för att hitta en klänning som jag kan ha på dansuppvisningen. Hittade en på Gina som jag kanske ska köpa om jag får pengar.

Nu har jag precis också fått reda på att jag måste betala flaket IMORGON! Liksom tack för det. Vore ju bra om man fick veta lite tidigare än kvällen innan? Sedan smsar jag Roschi för att jag ville veta vem det var som skulle köpa min andra biljett. Då är det ingen som ska göra det? Just för tillfället känns allt inför studenten bara skit. Pallar inte med det här och nu är typ alla arga på mig för att jag inte har 1264 kronor. Vart fan ska jag få de ifrån hade ni tänkt er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback