Friday

Det blev en rätt trevlig fredag. Hade sovmorgon till 13.50. Sedan hade jag naturkunskap och religion. På naturkunskapen fortsatte vi och prata om blodet och flera gånger var jag tvungen att anstränga mig för att tänka på annat. På religionen sedan fick vi se på slutet av Mel Gibsons film Passion of Christ vilket kanske inte var det roligaste att göra efter naturkunskapen. Vi fick också titta på delar av Matrix. Vad har den att göra med religion liksom?

Efter skolan åkte jag och Camilla till Sollentuna och käkade på Sushin. Jag åt lax med teriyakisås, mums! Sedan åkte Camilla till jobbet och jag till Kista för klippning. Hade inte varit där på ett bra tag så mitt långa hår är nu inte längre långt. Måste nog klippa mig oftare. På vägen hem ringde Sanna så det var trevligt att ha någon att prata med eftersom bussen i Kista självklart var försenad så jag missade 527an och fick ta 520 och gå från Malla. Väl hemma tittade jag på TV med mamma och sedan gick jag ut och mötte Jennifer, Uffe, Stefan och Tom. Vi gick hem till Simon där Sebbe med flera var. Vi tittade på Sin City och jag tror ingen fattade vad den handlade om. Sedan drog alla utom jag, Uffe och Jennifer så vi och Simon spelade klädpoker. Har inte gjort det på aslänge och jag är inte känd för att vara bra på poker så självklart var det ju jag och Jennifer som förlorade. Men det roligaste under kvällen var när Uffe skulle visa hur lätt det var att knäppa på sig en BH. Haha, det finns bildbevis!

I morgon blir det Köping så nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback