Helg igen :)

Igår var asnice. Gick upp rätt tidigt för övningskörning. Nu har vi lämnat Viby på riktigt, så vi körde lite i Fågelsången och Helenelund. Sedan hade jag inga lektioner så jag åkte hem och chillade lite innan jag åkte och hälsade på på mammas jobb. En tjejs kommentar: "Är du Amanda?" "Jaa" "Men du är ju prickig". Det visade sig att de hade haft en vikarie som hette Amanda och hade fräknar. Haha jag fattade ingenting.

Senare var jag barnvakt till Adam och Jakob. De var så söta! Sedan när jag kom hem läste jag massa teori samtidigt som jag tittade på Efterlyst och Insider.

Helgen ser ut som följande:
Fredag:
Ingen aning! Och det är ju idag liksom.
Lördag: Köping för att fira min morbror som fyllt 50. Hinner nog även träffa lite kompisar.
Söndag: Hem igen till mitt tredje hem; Stockholms Stadion. Djurgården-Halmstad och Minikaminsdag. Kommer finnas en del att göra med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback