Maffia i morgon

I morgon är det maffiaskiva och jag har bara tänkt på klänning. I torsdags bestämde jag mig för att jag skulle ha mammas klänning så det behövde jag sedan inte tänka på. I helgen har jag bara gått och tänkt att jag måste ha ett rött läppstift. Det hittade jag i går så det behövde jag inte heller tänka på. Men idag kom jag på vad som saknades - SMYCKEN! Vad skulle jag haft om jag inte tänkt på det? När jag och Camilla varit och visat våran tidning för steg 3-eleverna åkte vi till Stinsen och tittade i en massa affärer. Till slut hade jag i alla fall ett halsband, en ring, ett armband och en kuvertväska. Och mat i magen blev det också. Så nu hoppas jag att det inte ska vara något mer. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback