Raj raj raj raj Rajalakso

Nu är ju helgen typ slut och jag tänkte att det var ju jättetråkigt. Men jag är ledig både måndag och tisdag så det var ju trots allt inte så farligt.

Helgen har i alla fall varit bra. Igår gick vi upp tidigt för att åka till Köping. Kom dit tidigt och tog en tur på "stan". Sedan åt vi lunch på ett café som hette Caffe Latte. Jag åt en jättegod toast! Efter det gick vi hem till Christer och chillade lite och käkade jättegod middag. Senare gick jag och Bella först hem till hennes kompis Julia och sedan till ett par andra för fest. Vi var inte där så länge men det var trevligt.

I morse gick vi också upp jättetidigt för att åka hem. Det var ju ,atch idag så jag skulle jobba. Vi skulle öppna grindarna kl 12, alltså en timme tidigare än normalt, eftersom det skulle vara Minikaminsdag. Men eftersom vädret var sämst öppnade vi inte förrän kl 13. Då vi var jättemånga som skulle jobba och det inte alls fanns mycket aktiviteter fick vi stå fyra stycken vi t-banan Tekniska och dela ut flyers. Gick asdåligt först men när jag började med "Hjälp oss att bli fler än AIK" ville alla ha en lapp.

Satt på sektion A under matchen för vi ville kolla hur det var med Dembo. Han gick ju typ utan att halta så han borde ju vara tillbaka snart. Aki kommer tillbaka nästa vecka och Sebbe lovade mig och Putte att fixa hem guldet till oss så det kan ju inte bli så mycket bättre. Han gjorde förresten mål idag - igen! Han är 100%, har gjort mål på alla matcher hittills. Så jävla grym! Sölvi gjorde också mål idag. Så vi vann. 2-1 blev det.

Efter matchen kom pappa och hämtade mig så fick jag övningsköra från Stadion till O'learys där vi tittade på andra halvlek på Manchester United-Arsenal och åt en jättegod pasta. Arsenal tog ledningen men sedan fick United straff och sedan frispark som de gjorde mål på, så de vann. Sedan körde jag hem.

Nu ska jag titta på resten av Parlamentet. Var fett dåligt, Peppe sa att Björn skulle vara med men det är han ju inte. Men det var kul i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback