Underbart!

Vet inte om jag skrev det igår men vi har äntligen fått i väg våran tidning på tryck! Känns hur skönt som helst. Känns som att i alla fall ett ok är borta från axlarna.

I morse hade jag körlektion som gick asbra! Har dock lite svårt med hastighetsbegränsningen, men det är bara att traggla. Sedan hade jag en lektion som inte var så ansträngande. Sedan åkte jag och Camilla in till stan för att planera våran projektredovisning. Först drog vi till Donken (surprise!) och sedan till SOUK för att sätta oss på det mysiga fiket. Men vi var ju tvungna att köpa något och fastän jag var sjukt mätt efter maten köpte jag en chokladboll. Och bara för att den var så dyr var jag tvungen att äta upp den. Jaa, jag är snål. Men den var god och jag var mätt i flera timmar. Haha!

Vi planerade jättebra och jättesnabbt och kom även fram till en hel del bra saker! Vi har faktiskt blivit grymt bra på att samarbeta, jag och Camilla. Nästa grej vi ska göra är att intervjua en buddhist vilket typ måste ske snart. Vi måste i alla fall ringa någon.

Efter stan åkte jag på konfagrejen som inte var så rolig. Tror tre eller fyra pers somnade. Sedan åkte jag och Sofie till Stinsen för att göra lite intervjuer till en enkät. Vi var jätteduktiga verkligen. Sedan åkte jag och Johan ut och övningskörde. Jag var jätteduktig igen.

Och i morgon är det helg. Det är det som är underbart. Först på morgonen ska jag åka till EG och köpa biljetter av Maria till hennes maffiaskiva som jag ska gå på med Camilla, Alex, Martin, Simon och Kevin. Sedan ska jag till skolan. Har tre lektioner och de ska nog inte vara så jobbiga. När jag slutar ska jag möta Oscar och så ska vi åka till stan för jag ska till pappa och han till sin mamma. Har faktiskt inga planer på kvällen, men det lär väl bli att sitta hemma och titta på Så ska det låta. Kanske ska ta med Singstar för Britt ville sjunga Back to black med Amy Winehouse. Ska i alla fall inte göra något som kostar pengar då det är brist på det för tillfället.

På lördag ser planerna ut som följande: Sova länge, sedan åka till Stadion. Det var lite synd att Amanda och Paula inte fick vara med och jobba. Men det får bli en annan gång! Alle är i Malmö och Alex ska göra högskoleprovet så de kommer inte, men det är ju massa annat kul folk där också så det ska nog bli bra. Sedan är det ju matchen. Hemmapremiär liksom! Som jag har längtat! Haha :P

Efter matchen ska jag typ springa till Stureplan för pappa ska hämta upp mig där och så ska vi åka på middag i Nacka hos några som har en liten flicka från Kina. Hon är tydligen jättesöt och det ska bli kul att få träffa de. Har velat göra det länge! Efter det blir det antagligen krogen med Paula. Amanda kanske också ska med? Ingen aning faktiskt. Vi får väl se. Men jag ska ta det lugnt för på söndag vill jag övningsköra igen. Måste ju komma någon vart med det här.

Men det känns i alla fall som att jag kommer ha det riktigt bra de närmaste dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback