A whole bunch of Italians

Kom hem för lite drygt en timme sedan från Jims föräldrar. Alla Jims syskon var där, de är fem stycken, med sina familjer för de skulle ta familjefoto. Det var kul och träffa alla. A whole bunch of Italians, sa Amy. Med det menade hon att de var högljudda men lagade grymt bra mat. Och det stämde. Spaghetti, kyckling, köttbullar och tomatsås. Till efterrätt blev det blåbärspaj och persikopaj. Sjukt gott var det! Det var kul att träffa alla i alla fall! Och sedan det där med att allt är grymt stort i det här landet, köttbullarna var megastora och jag har aldrig sett så stora blåbär tidigare!

Tänkte skriva att jag såg en livs levande skunk på vägen hem. Men den var ju överkörd och alltså inte så värsta levande. Men det är i alla fall lite coolt att se alla djur som är med i Disneyfilmerna. Typ tvättbjörnen jag och Amanda såg i New York fick mig att tänka på Pocahontas, den här skunken fick mig att tänka på Bambi och så har vi kolibris på tomten som får mig att tänka på Kalle Anka.


Amy säger att det finns präriehundar, coyotes, uppe i bergen och att man kan höra dem på natten men än så länge har inte jag gjort det.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tvättbjörnen var söt!! :)

Postat av: Johan

Låter smarrigt.....Förresten!! Dif -Gävle 2-0.

(Enrico,Kuusi-Asare)Nu kommer vi........

2008-08-18 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback