Att säga hejdå känns inte så lätt!

Hade ju avskedsfest i går. Det var kul, men känns ju jättehemskt att veta att jag inte kommer träffa alla dessa människor på ett helt år! Jag är jätteglad att alla som kom ville komma! Kvällen slutade ju kanske inte riktigt som planerat men jag och Amanda var ju tvungna att festa för ett helt år, det behövde ju inte alla vi andra så jag tycker det var okej!

Amanda och Kevin sov hos mig i natt och i morse när vi vaknade kom kusinerna från Köping för att säga hejdå till mig. Nu är Åsa, Patrik, Uffe och Cissi här också Andrea var här för en stund sedan. Jag undrar när jag kommer börja gråta. Kommer snart antar jag.

Berättar lite mer om gårdagen när jag lägger upp bilder!

Nu är det snart bara en dag kvar tills jag åker. Och ändå har jag inte fattat än. Känns i alla fall skönt nu att jag bestämt träff med två tjejer på Arlanda. Känns bra att ha någon på planet så kanske man inte tänker lika mycket på allt man lämnar här.

Kommer sakna min familj, mina kompisar, min säng, Stockholm, Djurgården... allt! Men jag kommer ju tillbaka sedan. Glöm inte bort mig bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback