Endast en dag kvar!

Jupp, i morgon åker jag. Det har hela tiden känts som om det är jättelångt kvar men nu är det bara en dag. Idag fyller Oscar år så grattis på honom! Vi ska ha kalas för honom så hans mamma och kusiner med flera kommer hit. Sedan ska han till Gotland så jag måste säga hejdå till honom idag. Annars idag ska jag åka till farmor och säga hejdå till henne, Britt och Maud. Egentligen började jag skriva för att jag hade något att skriva om men nu blev jag distraherad av en korv som ligger bakom min säng. Vem kan vara den skyldiga?

Kommentarer
Postat av: Paula

Tips, leta efter korv i bastun också ;P

2008-08-03 @ 13:23:44
Postat av: Josefine

Fast jag vet att dom tar hänsyn till önskemål eftersom ja har haft i princip alla matchninga i cali, men de blir alltid strul när jag ringt till ef o ändrat ngt o då verkar dom ändra cali också, men jag ska till cali så :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback