=)

Jag har precis lärt mig att Foppa-tofflorna kommer från Boulder. Jag och Amy satt och tittade igenom en katalog från Hanna Andersson. De har världens sötaste barnkläder. Det är en svensk designer men det finns bara affärer i USA. Vi satt och föreställde oss Emma, Reed och Molly i allt de hade. Kolla på www.hannaandersson.com! Så hade de Foppa-tofflorna där och Amy tyckte det var så coolt att de fanns överallt och så berättade hon att de var från Boulder.

Annars idag har jag inte jobbat så mycket. Blev lite då och då när Amy åkte iväg för att fixa saker. Vid lunch gick jag, Reed och Molly över till Fishers. När Amy kom tillbaka hämtade hon Reed och Molly och jag var kvar och åt lunch och hjälpte Jim att sätta in bilder på datan. Blev också bjuden att komma med till Denver Zoo på lördag eftersom Magdalena vill åka dit innan hon åker hem till Tyskland.

Vi åt lite udda middag idag. Potatismos, gurka och tomater. De odlar sina egna tomater här, fast i Fishers trädgård och de är sjukt goda! Efter maten gick jag ner och tittade på Harry Potter och hemligheternas kammare. Tittade på De vises sten igår. Sedan tittade jag och Jim på lite amerikansk fotboll. Fotbollssäsongen har precis börjat och det såg ut att vara grymt drag på läktaren. Jim ska gå på matchen på söndag och jag längtar tills jag ska gå när det nu blir.

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad mysigt med film, fotboll, barnkläder o foppatofflor... men, potatismos m gurka o tomat?

2008-08-30 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback