Fler bilder!

Det var BBQ idag så det blev cheese burgare och så lyxade jag till det med cola för första gången på hela resan! Det trodde ni inte va? Efter maten var det dags att gå till Centennial Hall för en föreläsning som ingen såg fram emot. Men jag har nog aldrig skrattat så mycket på en föreläsning. De måste ha hittat USAs roligaste polis som skulle prata om personal safety. Han var så sjukt kul! Annelie fick vara skådespelare ibland och vart fastsatt i handbojor två gånger. När hon skulle låtsas ringa 911 var han först tvungen att fråga om vi hade telefoner i Sverige. Liksom vad tror de om oss?

Längtar som fan till imorgon! MANHATTAN!!! Sedan på fredag flyger jag vidare till Denver kan tänka mig hur nervös jag kommer att vara när jag ska säga hejdå till Kristin, som ska flyga vidare till Seattle, och ska gå ensam ut i ankomsthallen och träffa min familj!!








Moa, Elin och jag - första bilden på amerikansk mark!










Amanda och Amanda och Frihetsgudinnan! Vi såg i alla fall den riktiga från planet!



Köpte Kisses. Asgod choklad! :D



Väntar på bussen.



På bussen till skolan



Manhattan från Thrugs Neck Bridge



Färgämnescherios till frukost!



Middag!



Cafeterian



Annelie och polisen i ett rollspel :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

hehe okej, så om man har dator kan man inte ha mycket annat med sig som handbagage :P men man får överleva de :)

Postat av: Sofie

Färgämnescherios :O

Trodde att dom bara fanns på tv :P

Polisen kanske trodde att vi använde oss av två plastmuggar med ett snöre imellan???

Puss och kram

2008-08-07 @ 11:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback