Foot locker

Glömde ju skriva det! Vi var på Foot locker två gånger igår. Först när jag köpte mina skor av en som hette Eric. Han lyckades få min att skaffa VIP-kort så om jag handlar där igen får jag rabatt och grejer. Finns ju i Stockholm också så det är ju nice! Sedan lyckades han få mig att köpa någon skoputs, bara för att han visade hur bra den var och för att en stor del av mina skor faktiskt är vita. Sedan gick vi därifrån men kom tillbaka efter ett tag för att Lucy skulle köpa skor också. Hon handlade av en Reece och medans han tog betalt frågade han oss om vi gillar att festa och det gör vi ju. Så ville han ha vårat telefonnummer så vi och han och Eric kunde ses någon gång. Haha! Och så ringde han på kvällen när vi var på väg hem från matchen! Liksom, är det normalt att fråga efter sina kunders telefonnummer?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

nej amanda de är inte normalt, men så jävla kul :D

Postat av: Josefine

nej man tycker det men endå dyker inte den rätta familj upp, men sånt är livet :P hehe

2008-08-17 @ 19:11:08
URL: http://enalreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback