Glömde skriva lite saker ju :P

Jag delar rum med Amelia från Tyskland och Yulia från Ryssland. De är inte så pratglada av sig och när de väl pratar förstår man inte vad de säger, men det känns skönt att inte dela rum med bara tyskar som de flesta andra svenskar här.

Klasserna har blivit indelade efter vart vi ska bo. Så i min klass är alla som ska till Kalifornien, Washington State, Colorado och en tjej som ska till Arizona. Vi är fyra stycken som ska till Colorado. Jag, två tjejer från Tyskland och en från Colombia. Jag har inte hunnit prata med hon från Colombia än men båda tyskarna gillar att åka snowboard och skidor så det ska bli kul. Den ena ska bo i LaFayette som ligger jättenära Erie så vi har nog samma LCC också!

Här kommer lite bilder!

Där har ni min skola och alla svenskar :) surprise att det är jag som har fotbollströja va? ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan man få se hur det ser ut inne också?

rummet tex, och maten?

Vaknade precis. Åsa sms.ade mig o vill ut i gå.

klockan är nu 8 på morgonen.

Kram mamma

2008-08-06 @ 08:05:19
Postat av: Josefine

Hehe okej, men gills datan som handbagage? för då blir ju tungt :P haha okej va bra, så man överlever i några dagar ;) mycket svenskar där?

Postat av: Sofie

Va fint det är!

Typiskt dig att ha fotbollströja ;)

2008-08-07 @ 00:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback