Halloween

Jag har inte jobbat så mycket idag. Hjälpte till i morse att fixa i ordning barnen och så passade jag Molly medan Amy skjutsade Reed till pre school. Efter lunch åkte jag till Katrin (min LCC) och pratade om vad jag ska göra med Reedy när han får sina meltdowns. Jag var inte alls förberedd så första gången det hände blev jag jätterädd men Amy och Jim sa att det var vanligt. Fast jag tyckte de kunde förvarnat mig eller något för jag hade ingen aning om vad jag skulle göra. Jag och Katrin kom i alla fall på lite saker som vi ska prova. Pratade med Jim om dem och han tyckte det var jättebra. Han sa också att vi kan gå och mata hästarna för tydligen finns det hästar en bit bort. Hoppas det funkar!

När jag kom hem hade jag världens huvudvärk. Kan inte komma ihåg att jag haft så ont förut så jag somnade och sov till middagen. Tacos blev det vilket var jättegott! Efter maten åkte Amy med Emma och Reed till Hobby lobby som är typ som Panduro och när Jim kom hem gick han och jag och Molly på promenad. När vi kom tillbaka var resten av familjen hemma. De hade köpt gips pumpor. Emma längtar till Halloween och säger att det "bara" är 50 dagar kvar. Så innan hon gick och la sig satt vi ute och målade hennes pumpa. Kändes helt sjukt eftersom det bara är augusti än så länge.

Efter att barnen somnat har jag tittat på Hang'em high med Jim. Sjukt dåligt gjord film med Clint Eastwood. Ändå var jag den enda som tittade klart på den. Upptäckte att de har massa bra filmer som jag kan kolla på. Typ Love actually, alla Harry Potter och Scrubs. Sedan säger Jim att jag måste kolla på Austin Power, alla Seinfeld och Sagan om ringen också.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha, har reed foppatofflor förståss!?

Fin utsikt bakom dig o Emma, fina ni e...

Kram mamma

2008-08-27 @ 07:40:08
Postat av: johan

Jag har ju sagt åt dig att Seinfeld ät världens bästa sitcom! Du har sjukt många avsnitt att ta igen.......J

2008-08-28 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback