Lugn dag

Den här dagen har faktiskt varit ganska lugn. Jag var själv med Molly ett tag på förmiddagen medans Amy och Reed åkte hem till Amys kompis som precis fått barn med lite cupcakes. Det gick jättebra med Molly idag. Men igår kväll började hon krypa så nu är hon överallt!

På eftermiddagen cyklade vi alla fyra till en lekpark så Reedy fick leka lite innan Emma kom hem. Emma är sjukt trött på kvällarna nu sedan hon började kindergarten. När Emma kom hem åt vi Skinn cow glassar som är min nya favoritglass. Det är som sandwich fast med chokladglass i! :D

På kvällen har jag mest tagit det lugnt. Åt jättegod couscous med lamm och ärtor och kronärtskockor till middag och nu ska jag åka och handla någon middag till i morgon. Och lite godis :)

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

lugnt och skönt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback