Tillbaka

Det där var inte lätt. Glömde bort att de håller på med ett vägarbete på East County Line som jag åkte på så kunde inte komma fram till Arapahoe Road. I stället fick jag chansa och åka en annan väg så jag svängde in på Leon A Wurl och åkte en bit innan jag hittade 199 St som jag kände igen. Tack vare det lyckades jag komma till affären! Haha! Väl där hittade jag det mesta jag behövde. Jag ska göra sådan där kyckling med honung- och limesås som jag och Ellen gjorde förut. Något gott som jag kan och som smakar avancerat :) fanns ju inte creme fraiche bara så jag tog något som jag hoppas är liknande. Vi får väl se i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma

vad du e modig!

Mammsa

2008-08-23 @ 10:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback