Färgade linser och National Christmas Tree

Idag har jag stått i kö. I ungefär 40 minuter sammanlagt. På posten, två gånger. Första gången hann jag inte fram på 20 minuter innan jag var tvungen att hämta Holden. Sedan var jag tvungen att stå i 20 minuter till. Men nu är i alla fall 10 presenter på väg hem till alla 7 familjemedlemmar. 7 stycken! Sjukt många ju! Men men, 47 dollar kostade det att skicka. Blev jätteorolig då en kille framför var tvungen att betala 200 dollar för sitt paket. Men 47 var ju inte så farligt.

Efter jobbet träffade jag Amanda vid metro center och så gick vi till Cap City och åt. Det var happy hour så 3 lemonade, en Washington wings och en pretzel med ost dip kostade inte ens 17 dollar. Riktigt billigt! Sedan gick vi till Presidents park där Vita Husets julgran står. The national Christmas Tree. Allt i den här staden heter ju national. Till exempel baseballaget och alla muséer. Självklart var det ju en massa smågranar runt omkring som representerade alla delstater. För det ska ju allt också göra. World War II memorial och flaggorna runt Washington Monument är ett par exempel på det. Sedan gick vi till Barnes & Noble och beställde julklappar till Holden, Grace och Audrey. Jag beställde Pippi Longtocking on board och The kids of noisy village. Sedan åkte jag hem.

Och nu när jag läst i både Emma, Mia och Ellens bloggar om färgade linser blev jag ju mer och mer sugen på det så nu ska jag också beställa ett par. Om man bloggat i över två månader och länkar till
www.fargadelinser.com så får man ett par gratis. Jag ska välja någon blå färg. Har alltid velat ha blåa ögon. Mina är ju typ gråa.


Kommentarer
Postat av: johan

Jag tycker att dina ögon är fina som dom är....Grått e´ flott! Här hemma saknar man snön,(som vanligt såhär års).I år är inga av er barn hemma på julafton,det känns lite konstigt.......



Kramizar J

2008-12-16 @ 09:53:11
Postat av: mamma

Men, skulle inte paketen komma m Johanna? Puss...

mamma

2008-12-16 @ 13:07:07
Postat av: Paps

Linser...jaja. Blått kan väl vara fint, men är inte poängen att man har linser i stället för glasögon.

Det där var – också – nåt nytt för mig…



2008-12-17 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback