Jul

Nu känner jag verkligen att julen snart är här! Dels efter allt julpynt och julmusik i New York, dels granen och pepparkakshuset och dels julklapparna! Köpte en svensk kokbok till Rob och Tina för ett par veckor sedanoch idag har jag även köpt till mamma, Johan och Alba. Känns som att jag är lite sent ute men det är så svårt att hitta något bra. Jag är i alla fall nöjd med vad jag har köpt!

Det kom ett paket hit idag också. Det innehöll julstrumpor som Rob och Tina beställt och det stod mitt namn på den ena! Trodde inte de skulle anstränga sig så mycket. De lär ju inte kunna använda den något mer år om det inte kommer hit en ny Amanda för namnet står broderat. Men det var gulligt av dem :)

Ska kolla på Legally Blonde nu :)

Och Jannike: Mitt internet är så segt så gick inte att svara förut. Men jo, jag tycker vi borde ses igen :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Men, amanda! Strumpanär ju til DIG! Bra minne när du åker hem. De visar bara att du tillhör familjen... En del människor är inte så bra på att säga bra saker. Istället visar de det genom att GÖRA / GE bra saker. Det var riktigt gulligt av dem! Förstår att din julstämninginfunnit sig, med NY & de stora julkulorna7granen& allt runtomkring. Och vad mysigt detlåter att som vuxna klä granen odricka lite Baileys,och göra pepishus med Holden. Som en amerikansk jul, helt enkelt. Åh, vad nyfikna vi blev på klapparna! Men,du får nog skicka iväg de snart,men, bätre sent än aldrig. Hojta när mittpaket kommer til dig, gumman! Så jag vet att det kommit fram... Såg attinternet krånglade, därför kunde vi väl inte säga go´natt igår. Fickdu mitt mail om "fräcka" julklappspapper?

Hi hi!

2008-12-10 @ 07:53:36
Postat av: Johan

Lite snålt att bara få en strumpa tycker jag.Kanske du får en vante oxå den 25:e.

Blev otroligt sugen på att åka till NY, när jag såg dina bilder.Har du ätit ngn. "chilidog" än?

(jag tror det är typ en korv m. bröd...öh med chili..)

Kram J

2008-12-10 @ 08:43:13
Postat av: Jannike

Näe du nu förlåter jag dig aldrig! Hahaha just kidding. ;) Det låter bra. Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback