Julklappar och Kalle Anka!

Nu har jag Skypat med pappa, Emil, Britt, Alba, Ines, Romeo och Maria också! Öppnade resten av julklapparna då. Jag fick två böcker - Tusen strålande solar och Låt den rätte komma in,Björn Gustafsson-filmen, en necessär med smink i, ett glittrigt linne, en träningströja, en mössa, ett läppbalsam, två ansiktsmasker, ett fotoalbum, en kalender, två Glamour, två kort där det står att jag fått pengar in på kontot och så en liten ask från Albas dop! Tack ska ni ha!

Nu ska jag fuska och titta på Kalle Anka fast klockan bara är 1.40pm, men tycker att jag kan passa på nu när båda barnen ska sova middag ändå. Kalle Anka från 2006 blir det med Ingvar Oldsberg som julvärd!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh, va´mycket paket & julstämning med Kalle Anka! Ha så kul i Williamsburg, NY & Boston! Vi hörs... Go´julkram från mamma, Johan ; Emil & Oscar...

2008-12-25 @ 13:54:10
Postat av: Anonym

Här har vi lekt lapp i pannan och skålat med Maria och hennes musikerkille Jocke (kolla hans band The Furillos på webben!).

I morgon blir det extremt lugnt.

Puss.



2008-12-26 @ 00:32:55
Postat av: Paula

GOD JUL! :)

2008-12-26 @ 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback