Julklappar!

Jag har inte skrivit så mycket de senaste dagarna men det blir så tjatigt om det varje dag blir "Vi lämnade Holden, jag gick hem, Lucy sov, jag tittade på TV, jag lekte med Lucy, hon sov igen, vi gick och hämtade Holden." Det blir lite tråkigt. Men hur som helst. Igår var jag, Amanda och Rob på IKEA. I si sådär fem minuter. Jag köpte köttbullar, älgpasta, lingonsylt, Kalles kaviar, mums mums, Marabou mjölkchoklad och julmust! Holden tyckte pastan var häftig för jag lagade den till middag igår.

Idag när jag var nere och tvättade knackade det på dörren och det låter jättehögt om man är på nedervåningen så jag hoppar alltid till. Gick och tittade genom kikhålet och såg bara ett stort blått paket. Det var från mamma! Hon hade skickat med lite av mina grejer hemifrån, lite pyssel som jag kan göra med Holden och en massa julklappar! Då menar jag verkligen en massa. De tog aldrig slut! Men det är ju 13 dagar tills jag får öppna dem vilket kommer bli jobbigt eftersom de nu ligger i mitt rum. Men inget fusk!

När jag slutat träffade jag Amanda i Chinatown och så åkte vi till Pentagon City för att jag skulle köpa julklappar! Idag blev det till mamma, Emil, Britt och Alba! Är jättenöjd med alla för det var verkligen fina grejer! Sedan blev det också en basker, en top och en kjol från Forever 21 som jag ska ha på nyår.

Mitt internet är jättesegt just nu, men ska ladda upp lite bilder så fort det är bättre!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hi hi! Inte tjuvkika & klämma för mycket gumman! Nu är det bara 10 svenska och 11 amerikanska dagar kvar! De med stor stjärna var ed jag föreslog attdu kunde vänta med t juldagen, men du bestämmer... puss mamma.

2008-12-14 @ 11:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback