Tysons corner

Idag kom Rob hem tidigt så jag fick sluta typ en halvtimme tidigare. SKÖNT! Men i stället för att lägga mig och kolla på film eller någonting åkte jag, Rob och barnen först och hämtade upp Tina och sedan till Tysons corner för att träffa tomten. Vägen dit tog en evighet men det var inte alls lång kö till tomten. Holden fick säga vad han önskade sig. Han sa en "Cookie baby". Sedan skulle båda barnen fotas men Lucy som var ovanligt glad resten av kvällen började gråta så fort hon sattes i tomtens knä. Så det blev bara bilder på Holden. Sedan var planerna att dra till gymmet direkt när vi kom hem men tyvärr hade trafiken vänt, plus att vi var tvungna att åka förbi Tinas jobb och hämta den andra bilen. Så om jag skulle åkt till gymmet hade jag behövt stressa som bara den för att det skulle vara värt det. Men jag orkade inte stressa. Har inte mått så bra varken i går eller idag. I går hade jag ont i huvudet och idag vet jag inte vad det varit. Hela kroppen har bara känts helt konstig, jag har bliviy helt slut bara av att gå i trappor och jag har inte haft någon matlust. Det är typ som att min kropp inte vill att jag ska träna. Det är andra gången på en månad som jag sagt till mig själv att jag verkligen ska ta tag i träningen men första gången blev jag förkyld och nu det här. Vad är problemet liksom?


H: We're going to the city.

R: Yes, we live in the city. Do you like living in the city?

H: Yes.... I'm tired of living in the city.
T: You are? Why?
H: I need to take a nap


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du kryar på dig, gumman. Snart är det jullov & du får mysa & vila innan Rebecka kommer. Kul kommentar från Holden - som vanligt!

Tack för det spelande julkortet! Kram mamma

2008-12-19 @ 17:03:53
Postat av: Josefine Jönsson

Åhhh Tysons Corner =) Det är väldigt nära där jag bodde under mitt år i USA!!! Har oxå varit där å hälsat på tomten med mina barn. Hoppas du får en bra jul därborta.

Postat av: Paps

Ja du, ett tecken på att man blir förkyld efter träning eller känner sig slut är att man helt enkelt är f ö r otränad. Det bästa då är at träna mycket lugnare än man tror, väldigt low...men oftare.

Ge inte upp, bara. Det är ju en mörk säsong också så man är allmänt tröttare än annars.



Tack för julkortet, jätttefint. Såg du det vi gjort och skickat till resebranschen? Vilken skön näsa jag fick!

2008-12-20 @ 00:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback