Du är Hej och skepp ohoj, du är sodastreamad oboy!

Började kvällen igår med att träffa Camilla i Sollentuna där vi gick och köpte Sprite och lime. Sedan åkte vi till Ellen där även Amanda, Sofie, Bea och Roschi var. Lite senare kom också Emelie. Vi fixade oss och tog oss sedan in till stan och Soft Kök & Bar. Där tog vi varsin Aquatini. Vi träffade Moa och Nathalie där också. Det var riktigt trevligt. Men sedan drig vi vidare till Laroy. Det var en riktigt trevlig kväll :) åkte hem med Roschi och Camilla och innan Azza kom och hämtade oss gick vi till McDonalds och åt en cheeseburgare.

image5


Idag sov jag länge vilket var jätteskönt. Sedan tog jag mig hem till Amanda för att hämta mitt smink. På vägen dit köpte jag med mig ett paket lättmjölk eftersom våran käre Björn Gustafsson inspirerat oss till att göra sodastreamad oboy. Ingen höjdare precis men det var kul att ha provat på! Sedan gick vi och hämtade Amandas lillebror på dagis. När jag sedan kom hem har jag tittat på Bring it on - in it to win it med Emil, Oscar och Andrea. Jag hade köpt chips och dipp så vi hade det jättemysigt. I morgon ska jag och Andrea åka in till stan och köpa Djurgårdens nya matchtröja :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har dom lagt upp bilder dom tog på pss under kvällen? :O

2008-02-28 @ 23:20:55
Postat av: Amanda

bara den här på mig o amanda :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback