En onsdag

Jag hann klart med novellerna igår! De kanske inte blev bäst men de blev klara och det var huvudsaken. Fick ju reda på att jag skulle skriva en analys om bokomslaget jag har gjort om Suzhou så blev klar med det också nu på lektionen. I morgon har jag prov i Info & Layout. Efter det har jag typ inget mer den här perioden. Eller ska lämna in några texter till Litterär gestaltning men de är typ klara. Ska bara välja ut. Och just fan, ska skriva om en psykisk sjukdom men det blir säkert bra. Sedan börjar mitt chillschema! Ledig varje tisdag! :D

Efter lektionen ska jag åka hem och äta lunch och hämta jobbkläderna. Sedan ska jag och Camilla få göra mittredovisning på projektarbetet. Sedan ska jag jobba i typ 4-5 jävla timmar men jag behöver verkligen pengar.

Vill ju åka någonstans i vår. Typ en helg bara. Får se hur det blir med det. Jag och Camilla pratade om att åka til Italien. Hoppas verkligen det blir något med det.

Kom på en grej. Jag har alltid trott att jag är en sådan som tar dagen som den kommer. Men jag har ångrat mig. Satt och tänkte lite på det i går kväll. Nästa dag jag inte har några planer alls är typ nästa lördag. Det är en och en halv vecka kvar. Så det känns kanske inte riktigt som Carpe Diem (visst heter det så?)...

Den här helgen kommer suga för övrigt. I morgon har jag konfirmationsgrej som jag tycker är jättetråkigt. Sedan ska jag på läger med dem fredag till söndag. Hur ska jag stå ut? Känns i och för sig skönt att jag gjort så mycket de senaste helgerna så jag inte behövde gå och grubbla över det. Fast det finns ju annat som är jobbigt med det här! Måste verkligen göra något åt det men jag vet inte hur och när och var! Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback