Helgen

Hände ju INGENTING i fredags så det behöver jag inte skriva om.

Igår på dagen åkte jag och Camilla till Södertälje och tittade på Djurgården - FC Köpenhamn. Det var så härligt att äntligen få se på fotboll igen att jag inte ens blev ledsen att vi förlorade. För övrigt har kaffe aldrig varit så gott som den lördag på Södertälje Fotbollsarena. Frös typ ihjäl annars.

På kvällen skulle jag, Roschi, Sanna med flera gå ut, men det blev till slut bara jag och Roschi. Vi hamnade på Vanilla. Det var nice, förutom två J, Danmark och Irland.
En J var i och för sig rolig:
A: Vart bor du då?
J: Utanför Södertälje. Du då?
A: Sollentuna
J: Jasså, så är du i Stockholm över helgen bara då?

Åkte sedan hem med Martin och Kevin =)

Idag har det varit massa plugg. Var egentligen klar med psykologin men jag hittade en dokumentär om sjukdomen jag skrivit om så jag tittade på den och skrev 4 sidor till.

Nu längtar jag till nästa helg!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback