Sportlovet this far

Måndag: Stan med Amanda. Gick först runt ett tag och sedan fikade vi på John Chris. Det var asgott men man blev så sjukt mätt. Jag åt pastasallad med kyckling, en chokladboll och en hallonsmoothie. Senare åkte jag till pappa som kom hem från Thailand i söndags. Fick två tröjor, ett par skor och mascara. Nice!

Tisdag: Sov till halv 2, sedan blev det Oprah och Cityakuten innan jag orkade göra mig i ordning och åka till pappas jobb. Därifrån tog jag en liten promenad till Subway och åt en macka för första gången sedan jag jobbade sist. Därefter gick jag till Gullmarsplan och mötte upp Alex och Patrick innan vi mötte Henrik vid Donken. Sedan var det hockey! Förlorade på sudden... jävla skit! Hade inte Daniel Larsson lyckats slå pucken över sig själv hade vi ju vunnit. Bäst på matchen: En cirka 4-årig kille bakom mig och Patrick. Han satt där och sjöng "Håkan Södergren, Hokan Södergrä" och när Daniel Larsson släppte in det där målet sa han, nära att börja gråta: "Pappa, vad gör han? Han gjorde det där med flit!"

Onsdag: Alltså idag. Har precis kommit till mamma från pappa. Hade planerat vilken buss jag ska ta och allting men smart som jag är så går jag upp cirka 8 minuter innan bussen går så det fick bli att slänga ner alla kläder som jag kanske ville ta med till mamma i en påse och sedan lkä på mig. Såg i spegeln i hissen att jag såg förjävlig ut i håret som Tobbe skulle sagt. Vi kommer ut på gatan prick 10.54 när bussen ska gå och ser den åka i väg. Så det blev en morgonpromenad till Fridhemsplan för att ta tunnelbanan istället. Och nu är jag hemma. Snart bär det av igen dock. Ska vara barnvakt igen och direkt därifrån ska jag åka hem till Ellen på förfest. Sedan, om vi följer min och Beas plan, blir det mer förfest på Nasty och Soft Kök & Bar innan vi drar vidare till Laroy.

Men nu måste jag duscha och leta massa kläder till ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback