Typ världens segaste vecka

Måste veckan gå värsta segt bara för att det är lov snart? Så jäkla typiskt. Känns som om det var år sedan vi var på föreläsning på aids-jouren. Det var faktiskt intressant. satt i två timmar och blev inte alls trött på det. Sedan åkte jag och Camilla till Kungshallen och åt mat. Sedan skulle vi ta en fika tänkte vi fast vi, eller i alla fall jag, var jättemätt efter all kyckling och ris. Men när vi åkte upp för rulltrappan kom Camilla på att vi kunde ta en after school så vi åkte upp till Ikki Sushi & Bar och satt där och planerade våran Italienresa medan alla som jobbade där glodde på oss. Det var typ tre av dem som frågade om leg. Ser vi verkligen så små ut?

I tisdags var det dans och jag och Sanna var jättetrötta innan och jag trodde aldrig att jag skulle orka. Men väl där piggnade jag till. Vi började på en ny dans till en låt från Hairspray. den var asrolig så det första jag gjorde när jag kom hem var att slå på filmen.

I går åkte jag förbi mammas jobb en snabbis och hälsade på. Till skillnad från Sanna så älskar jag barn. Så himla söta! Jag hann visa dem hur man ritade ett Djurgårdsmärke innan jag gick förbi nästa dagis för att hämta Isak. Sedan kom vi hem till honom där Hugo var hemma redan. Han avr på jättebra humör. Speciellt när han fick stå o plaska i diskhon och när han fick dansa lite. Sedan kom Ville hem också, och han var lika gosig och kramig som förra veckan. De är så söta!

Nu sitter jag på min Info & Layout. Är typ klar med det jag ska göra så kom inte på något bättre än att skriva om veckan. Efter lektionen ska jag åka och hämta min januarilön. Känns som att det är på tiden eftersom jag får nästa lön snart också. Sedan ska jag åka hem till Mia för hon ska laga mat åt mig och jag är jättehungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback