Usch för helgen

Hämtade biljetterna i går med Sofie! Sjukt nice :) Nu är nästa steg att bestämma vilken mat vi vill ha. Kommer väl gå lika bra att komma överens om det som det alltid går när vi ska komma överens om något ;)

När jag sedan kom hem ringde det från Colorado. Min andra intervju nu från USA. Men det var inte lika nervöst den här gången. Verkade som en jättebra familj. Pappan gillade fotboll (alltså soccer, inte football ;)) och den äldsta dottern skulle börja spela i vår. Allt var bra. Det skulle inte vara så långa arbetsdagar och mamman jobbade bara tre dagar i veckan och de två äldsta barnen skulle gå på dagis så det var bara en som skulle vara hemma. Jag skulle få ha egen bil och vara ledig varje helg. Lät så sjukt bra! Men när jag sedan googlade på staden de bodde i var den jätteliten. Typ mindre än Köping eller något. Kommer jag klara det i ett år? Hmm...

Senare på kvällen bestämde jag för övrigt att jag måste göra något åt mitt liv. Speciellt skaffa mig ett nytt jobb. Ett stadigt som jag kan jobba på fram till sommaren! Och skolan kanske jag ska ta tag i... men jag orkar inte det än.

Den här helgen kommer suga. Orkar inte ens tänka på allt. Kommer vara typ helt isolerad tills på söndag. Känns ju skönt med roliga planer nästa vecka. Måndag - LEDIG, tisdag - dans med Sanna och stan med Patrick, onsdag - egentligen ledig men ska jobba med projektet med Camilla, torsdag - tråkig, fredag - fira Patrick som fyllt 18! Sedan är det ju helg igen. Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback