5 dagar kvar!!!

Kan inte fatta att jag åker så snart! Igår fixade jag en massa inför mitt kommande år. Köpte de sista presenterna och började med packningen. Har inte vågat väga väskan än men tror kanske att jag kan ha packat en aning för mycket. Det är cirka 60 olika toppar och 11 par skor. Trodde inte att jag var en skomänniska men det kändes sjukt jobbigt att inte ta med alla!



Här är alla presenterna! Sedan ska de få dl-mått, osthyvel och potatisskalare!

Idag har jag varit på pappas jobb för att skriva på ett papper. Vi hann också äta lunch och fika. Jag åt en jättegod lax med teriyakisås. Sedan i kväll har jag varit med Kevin på Grönan. Jag fick åka Fritt fall själv, fett elakt. När vi skulle betala inträde träffade vi Sara och Josefine som var med i lördags och när jag skulle köpa mat träffade jag familjen Jönsson som jag inte träffat på år! Det var kul att se dem :)

Nu ska presenterna slås in!

Kommentarer
Postat av: Josefine

börjar det bli nervöst :P?

Postat av: Maria

2008-07-31 @ 23:26:53
URL: http://moorie.blogg.se/
Postat av: Maria

har dom varken dl-mått, potatisskalare eller osthyvel där borta? :P Jag vil också åka som aupair!

2008-07-31 @ 23:28:22
URL: http://moorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback