Bio ikväll!

Djurgården förlorade igår. Inte så rolig början efter uppehållet. 2-0 till Elfsborg blev det. Innan matchen hade vi hand om straffarna som vanligt. Men jag och Ida tog en liten promenad till Butiken så jag kunde titta på saker som jag kanske ska köpa till barnen i USA. Ska köpa en rosa djurgårdsmössa och en rosa djurgårdsnapp till Molly i alla fall!

Innan matchen i går paddlade vi kajak. Japp! Har aldrig gjort det förut men det var kul. Vi skulle ta en härlig tur förbi Stadshuset med mera. Men pappa hade lite svårt att styra sin kajak så det blev förbi Lilla Essningen och till Fredhäll och tillbaka. Det läskigaste var när vi åkte under bron som går ut till Lilla Essingen. Jag höll på precis på att få in tekniken så vänder jag mig om för att se om det kanske kommer vågor eller något. Då ser jag, typ 20 meter bakom mig, en stor jävla sightseeingbåt! Jag skrek så högt att pappa trodde att jag sett ett lik. PANIK! Skulle jag åka över till pappa och Emil eller skulle jag svänga ut mot hamnen som var på andra sidan. Det blev hamnen och jag hann dit innan jag blev överkörd. Den som körde båten asgarvade, alla passagerare asgarvade och så var det några som hängde ut genom fönstret och tog kort på mig. Måste sett livrädd ut!

Idag har jag varit och badat och snart ska jag äta och sedan ska jag till stan och träffa Ellen och Kevin och gå på Narnia! Det är min födelsedagspresent från Ellen! Tack så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback