Finland med mera

Har ju inte skrivit så mycket men har ju varit i Finland en hel vecka. Orkar inte berätta så jättedetaljerat men det var mys. Åt fett mycket mat, solade, badade lite och bara chillade. Souvernirer hem blev en Kalle Anka-läsk, en Mumin-läsk, en Smurf-läsk och en Simpsons-läsk. Laddar upp lite bilder sen så kan jag berätta lite mer.

Kom hem i går och var hemma i 20 minuter. Då hann jag fixa mig för en utekväll. Mötte upp Kevin på tåget och sedan Sara och Alex och så åkte vi till Vapiano där några andra av Kevins före detta jobbarkompisar satt. Sedan kom Carl, Eva-Lotta och Alex. Jag åt en jättegod pasta med tomatsås och mozzarella och så blev det ett par drinkar innan hela sällskapet drog vidare till Laroy. Blev en jättemysig kväll!

Idag hann jag skjutsa Kevin till tåget, åka och tanka HELT ensam för första gången och åka till Amanda. Vi gick och badade och sedan gick vi hem till henne och tittade lite på en film och åt jättegod paj. Vi pratade massa om USA eftersom det bara är en vecka kvar nu! Can't wait!

Sedan lämnade jag Amanda och åkte till Solna för att se på Djurgården-Helsingborg. Gick och köpte en glass av Sofia sedan träffade jag Alex, Kim och Johanna och så gick vi till Råttis. Var längesedan jag såg Djurgården spela så bra och vi borde verkligen vunnit. Sådana förluster känns ju värst. Träffade i alla fall Andrea på matchen så jag skjutsade hem henne så jag fick sällskap i bilen.


I morgon ska jag fixa en massa för USA!


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha aa ja tänkte faktiskt på dig några gånger under kvällens gång, tänkte att faaan om amanda hade sett mig nu, hon hade blivit galen :P men ja drev ju bara me dom :P haha stolt djurgårdare!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback