Födelsedag!

Bion i torsdags var bra! Tyckte ettan var bättre men den här var absolut inte dålig. Så tack igen Ellen!

Fredagen spenderades mestadels hemma. Gick ut ett tag och åt lunch på Lilla Capri med pappa och bror. Senare åkte vi till Aftonbladet för att gymma. Måste komma in i det så jag kan köpa gymkort i USA! När vi kom hem sedan gick jag och Emil ner till Mälarpaviljongen för att träffa mamma och Johan som ska åka till Sardinien, så de ville säga hejdå. Så vi satt där nere ett tag. Var grymt svårt att få bord men vi lyckades till slut! När vi kom hem sedan skulle Lotte och Björn komma så det blev fin middag. Men när jag åt upp hade jag blivit övertalad att åka hem till Martin i Edsviken så jag åkte dit. Det var väldigt trevligt och de sjöng för mig vid 12-slaget! Så nu är jag 19! Känns i och för sig inte så speciellt men det är alltid kul att fylla år! Det blev en riktigt mysig kväll!

I morgon ska vi nog åka ut med båten, eventuellt till Utö för att fira min födelsedag och på kvällen ska jag till Tabbouli med några kompisar. Henke kanske kommer från Köping till och med så det ska bli grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Paula

Great födelsedag va? :D

2008-07-06 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback