Det närmar sig!

Idag har jag kört en hel del. Två veckor kvar till uppkörningen bara! Gissa om jag är nervös! Annars har jag inte gjort så mycket idag. Jag har fixat iTunes på datan så jag kan lyssna på musik så nu har jag några låtar i alla fall.

Imorgon kanske jag ska spela tennis (!). Jag har aldrig gjort det i hela mitt liv men någon gång måste ju vara den första. Som revanch sedan (eftersom jag säkerligen kommer förlora tennisen) ska vi spela pingis. Kommer säkert förlora den också men det blir förhoppningsvis lite jämnare.

På onsdag ska jag nog till Gröna Lund med Andrea. Måste ju åka dit någon gång i år i alla fall. Någon gång under veckan ska jag träffa Ellen också :) Och Sofie har jag ju inte sett sedan studenten liksom och det var ju jättelängesen så henne ska jag också träffa någon dag! Får se om det händer något ikväll. Andrea ville spela fotboll men det har ju regnat så får se hur det blir med det.

Nu ska jag mejla min värdmamma i USA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback