Fem veckor!

Idag är det exakt fem veckor kvar tills jag åker till USA! Jag vet inte om jag berättat om familjen jag ska till men om inte kan jag göra det nu!

Mamman heter Amy och jobbar som Internal Medicine Physician. Pappan James, men han kallas för Jim, och jobbar som Operations Manager. Båda är i 35-årsåldern. De har tre barn - Emma, 5 år, Reed, 2,5 år och Molly 5 månader.

Familjen är väldigt aktiv och tycker om att vara utomhus. De bor ju i Colorado och har bara en timme ifrån riktigt bra skidåkning.

Min arbetstider är väldigt sköna. Emma tar skolbussen till skolan varje dag klockan 9 och kommer hem igen 13.30. Reed går på dagis från 9 tror jag till 11.30 måndag till onsdag. Molly är ju såklart hemma hela tiden. Jim jobbar heltid varje dag medan Amy jobbar måndag, onsdag och varannan fredag så hon kommer att vara hemma väldigt mycket. Väldigt chill!

Jag har också börjat kolla lite på Colorado University men jag vet inte vad jag ska läsa för kurser! Hjälp mig! Borde jag läsa italienska eftersom jag kan en del redan? Eller något annat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback