Fredag & Lördag

I fredags var det meningen att jag skulle vara barnvakt men de blev sjuka. Var därför med mamma på jobbet hela dagen. Först gick vi till Tegelhagen för att vara i en lekplats på förmiddagen. Jag fick hålla i två jättesöta killar på vägen dit och deras avdelning skulle gå tillbaka lite innan mammas och då trodde de att jag skulle fälja med så de tog tag i mig igen. Så jag följde med dem i stället. De var så söta!

På vägen hem köpte vi lax med mera till middag och så kom Cissi över och åt så vi hade tjejkväll. Satt och tittade på Smekmånaden också. Så jäkla rolig!

Igår åkte jag in till Kaknäs för att titta på Djurgårdens träning igen med Denise. Sedan gick vi till Kungshallen och åt lunch innan jag åkte hem och hon till Täby. Väl hemma skulle jag bara vila mig lite men det slutade med att jag sov i ungefär två timmar. Men det var ju så sjukt skönt. Speciellt eftersom Alex ringt mig tre gånger under natten och väckt mig. Han tyckte att jag klockan 4 på morgonen skulle gå till Edsviken. Jag skulle alltså vara där klockan 5. Sedan hade jag ställt klockan på 8 för att hinna fixa mig innan jag skulle på träningen. Vilket skulle betyda att jag var tvungen att gå tillbaka klockan 7 och jag skulle inte få sova alls. Men det tyckte han inte var något konstigt.

Aja, när jag vaknat igen skulle jag åka till Kista med Amanda för att se Sex and the city! Jag och Paula bestämde oss för att överraska Amanda så när vi var vid Amorinavägen klev Paula på bussen och följde med oss och käkade. Så vi satt och åt ett tag och tittade lite i affärer. Sedan åkte Paula hem och jag och Amanda gick på bion som var så sjuuuukt bra! Jag har ju inte sett hela serien men efter filmen bestämde jag mig för att göra det! Bästa filmen på länge!

Efter filmen satte vi oss på ett stängt café i Kista och tittade i en bok som Amandas mamma fixat som jag ska ge till min värdfamilj. Amazing Sweden heter den och det är jättefina bilder i den. Sedan åkte jag till Åsa och Patrik där mamma var. Patrik gjorde Frozen margaritas till alla och sedan spelade vi ett spel som heter Retro. Det var frågor om 50-, 60-, 70-, 80- och 90-talen. Det var rätt svårt eftersom jag inte levt lika länge som de andra. Men det var kul ändå!

När jag kom hem kollade jag min mejl och jag hade fått mejl av min värdmamma! Hon hade skickat nya bilder på barnen som var sååå söta! Man ser verkligen att de blivit äldre. Speciellt Emma. det är bara 36 dagar nu! I morgon är det 5 veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback