Visum!

Jag var med mamma på hennes jobb idag. Barnen där är ju så sjukt söta. Jag började vara med på en annan avdelning med småbarn där Axel går. Han är så söt. Jag var tvungen att bära runt på honom hela tiden och jag fick inte röra någon annan. Sedan gick jag upp till mammas avdelning där de hade sångsamling. En kille som jag inte träffat så mycket la sitt huvud i mitt knä direkt. Så himla sött! Sedan gick vi ut i regnet och lille Axel kom dit. Han blev jättearg när jag var tvungen att gå. Får åka dit igen snart!

När jag kom hem var brevlådan öppen och posten låg utspridd på tomten. Som tur var hittade vi en avi som var till mig och jag var så nyfiken på vad det var så jag och mamma åkte till Edsberg för att se vad det var. Det visade sig att jag redan fått mitt visum till USA! På två dagar liksom. Jag trodde inte alls att det skulle gå så fort. Men det känns skönt att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback