Fredag <3

Det har varit en mysig fredag kväll. Efter skolan åkte jag och Ellen till stan för Ellen skulle lämna tillbaka en tröja. Vi kollade runt lite på Souk och jag köpte en t-shirt på Monki. Sedan gick vi till Åhlens. Provade ett läppstift på Make up-store. Det var lite coolt så jag funderar på att köpa ett nästan sådant. Det var väldigt rött. Sedan gick vi ner till Hemköp och köpte lite chips och dricka och sås till pastan som vi skulle laga. Efter det åkte vi hem till mig. Vi träffade Amanda vid Sollentuna. När vi kom hem lagade vi maten. Det blev ostfylldpasta med Karljohansvamp, citron och timjansås. Mumsigt!

Sedan var vi två mot en så vi tittade på Så ska det låta och sedan lite Let's Dance. Sedan kom Rebecca också. Jag och Ellen sjöng lite Singstar sedan spelade vi Buzz och jag ägde igenom hela spelet. Fram till typ sista ronden då Ellen som chansat sig i genom hela spelet går om mig. Usch på henne!

Nu är jag ensam hemma och det stod en bil utanför mitt hus nyss. Den stod typ där i över en kvart. Men nu har den som tur var åkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback