Igår kväll

Jag orkade trots allt ta mig till Sollentuna i går, men jag hann knappt komma dit när James sa att det inte blev någon fest. Så nu är det ingen av oss tjejer som tycker om honom. Jag fick i alla fall tag på Mia till slut och det dröjde inte länge innan vi satt inklämda i en taxi på väg till Söder där hon var på en hemmafest. Festen var ovanför en liten alkispub så jag, Sanna, Emelie och Elin gick ner dit för ett par tequila-shots. Sedan gick vi upp till festen igen och hade det trevligt. Efter ett tag ville Elin och Mia ha något mer att dricka så de och jag gick ner till puben igen där vi träffade några konstiga människor. En kille som skröt om sin Versacekavaj var skummast. Han har enligt hans kompis polisen för full för att komma in någon annan stans. Men han bjöd på vin i alla fall. Polisen var också skum. Han brydde sig inte om att de serverade alkohol till oss utan att vi visade leg. Och det var inte för att han trodde att vi var över 18 heller. Eller kanske Mia för han trodde att hon var 20. Men han trodde att jag var 16 och att Elin var 14. Ser vi verkligen så små ut? 

När vi sedan lämnade festen hamnade vi på McDonalds. Som vanligt (?). Sedan åkte jag och Mia hem till mig och sov. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Muhaha :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback