Jag fryser

Emil och jag åkte till Solna idag för att heja på Hässelbys p98. Det var en kul grej som några på facebook fixat. Det var en massa människor som skulle åka och titta på en match och heja på ett lag, som inte skulle fatta någonting. Det var askul att se deras miner när de kom in på planen och hörde alla på läktaren. Sköna ramsor körde vi! Efter matchen blev det Donken och jag var tvungen att prova Vegas-burgaren. Den var godare än jag trodde. På vägen hem sedan, precis när vi gått av tunnelbanan fick jag hicka. Det var en halvtimme sedan och den är fortfarande kvar. 

Ikväll blir det nog party hos James. Var grymt festsugen i morse men nu fryser jag så mycket att jag helst vill sitta invirad i en mysig filt och titta på TV hela kvällen. Men förhoppningsvis blir det ändring på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback