Så var lovet slut

Vaknade fem minuter innan klockan ringde av ett sms av Amanda som skrev att det var snö ute. Tack :) gick sedan upp och hann med bussen. Första lektionen var Naturkunskap med Ellen och vi fick leka CSI och håller på att löser ett brott. Vi fick höra en story om ett ord och fick sedan DNA från två misstänkta, ett offer och från hudgrejer under naglarna på offret och ska nu ta reda på vems hudgrejer det är. Mycket spännande.

Därefter hade jag min första religionslektion med Camilla. Det var väldigt chill då vi inte behövde anstränga oss så mycket. Pratade mest om vad religion är för oss.

Sedan hade jag svenska och vi fick redan värsta uppgiften så nu ska jag och Jennie skriva om Love Almqvist. Sedan ska det redovisas inför klassen.

Slutade halv 1 som jag kommer göra varje måndag fram till sommaren och åkte till Rotebro med Mia, Emelie och Sanna och lunchade på Mc Donalds. Åt en Chicago Star igen och den var jättegod! Sedan när Emelie och Mia skulle tillbaka till skolan åkte jag till mammas jobb och var där en stund innan vi åkte hem.

När vi kom hem lagade jag mat. Ricotta och spenat-tortellini blev det med en ost- och limesås. Det blev väldigt lyckat och jag var jättestolt över mig själv!

Fick reda att Roschi också ska med till Åre. Fett nice ju. Antingen kommer vi åka en egen bil upp och ha vår egen lilla road trip eller så tar vi nattåget vilket säkert blir jättekul. Kommer ju ha sjukt kul där uppe då även Bea och Jannike ska dit!

Snart ska jag på bio med Sanna. Kände att jag inte klarade av att sitta här och uppdatera bilddagboken och facebook hela kvällen för att se om det händer något och Sanna hade inte heller något att göra så vi ska se PS I love you i Kista. Väldigt mysig början på veckan efter lovet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback