Årets första dopp!

Den här dagen har typ bara handlat om körkortsteori. Har nog inte ägnat så mycket av en dag åt pluggande. Hade körlektion i morse som gick bra. Nu har jag bokat halkbana och han sa att i stort sett är det bara motorväg kvar och det har jag ju kört rätt mycket med pappa och Johan så det kommer nog inte vara några problem.

När jag pluggat en del träffade jag Mia och från ingenstans bestämde vi oss för att gå och bada. Det var ju sjukt varmt idag så vi hämtade våra badgrejer och gick igenom skogen ner till Norrviken. Vi var inte beredda på att vattnet skulle vara så kallt men när man vant sig var det faktiskt skönt. Trodde innan att jag bara skulle doppa mig och sedan upp snabbt och värma mig, men vi stannade i ett bra tag sedan la vi oss och solade ett tag. Mia hjälpte mig att plugga lite teori också.
BILDBEVIS!



När jag kom hem sedan blev det middag och lite mer plugg. Sedan lite Gossip Girl och plugg och sedan Deep Blue Sea. Imorgon tar Therese och Sofia studenten. Jag är så avundsjuk att jag måste vänta hela ÅTTA dagar till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback