Djungelskiva ikväll!

Glömde skriva om idag!

Gick upp tidigare än jag behövde för att förbereda lite för romanseminariet jag skulle ha idag. Hann inte äta frukost eller sminka mig innan jag åkte till skolan. Så går jag till vårat klassrum men det är massa andra där som inte går på min svenska. Fick sedan reda på att min lärare var sjuk så jag åkte dit i onödan. Gick och köpte biljett till gubbskivan i stället och eftersom jag var tvungen och växla pengar innan jag köpte biljetten missade jag bussen precis. Började gå hemåt och träffade Sebbe och Simon så jag fick sällskap en bit. Sedan orkade jag inte gå uppför backen så jag tog bussen från Edsängen. Det är en station hem till mig.

Snart ska jag i alla fall till skolan i gen för Naturkunskap och Religion. Sedan ska jag hem och fixa mig för Rebeccas skiva som är ikväll. Det är djungeltema och jag ska vara lejon. Jag ska ha ljusgula kläder och antingen våffla eller tupera håret. Ska nog måla nos och morrhår också i ansiktet. Jag ska träffa Therese i Sollentuna så ska vi åka in tillsammans. Ska bli askul . Det blir faktiskt första middagen jag går på. Och enda verkar det som. Jag är nästan lite besviken på mig själv som inte gått på så många skivor. Hade verkligen velat gå på kändisskivan i måndags men jag orkade inte kolla om någon ville gå med mig.

Men ikväll ska det bli kul i alla fall. Eftersom Rebecca fyllde år igår blir det här lite av hennes födelsedagsfirande. Ska bli askul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback