Grattis till Manchester United

Fan vad kul vi hade igår! Träffade först Rebecca vid Svampen och så gick vi till Vapiano där Kevin jobbar. Sedan kom också Monica, Simon, Christopher och Marcus dit. Kevin gjorde en jättegod drink till mig och Rebecca som vi drack innan vi gick vidare till Tudor Arms där vårat bord för 6 personer väntade. Amanda, Paula och Martin kom också dit och till slut var vi typ tio stycken som satt där och trängdes. Det var ett brittiskt ställe så de som serverade pratade engelska och lite här och där satt det folk med riktigt skön Londondialekt. Jag åt jättegod fish n chips medan vi kollade på matchen. Fast jag satt mest och pratade så jag tittade inte så noga. Tror de flesta vet hur det gick men det avgjordes i alla fall på straffar och United vann. Har några assköna bilder på Simon och Marcus som hejade på varsitt lag. Det syns verkligen på bilderna. Askul! :D Hela middagen var sjukt kul! Sedan skulle vi vidare och fast jag i stort sett vägrade och inte hade någon lust ALLS drog Rebecca och Paula med mig på skiva. Hade ju helst sluppit. Men bartendern bjöd oss på drinkar och när jag åkte hem kändes det bättre än jag trodde. När jag gick av bussen vid Fridhemsplan sedan träffade jag en kille som typ bara bodde ett kvarter i från mig och han var ju jättetrevlig så jag fick sällskap nästan hela vägen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback