Juste

Glömde skriva att jag var på stan med mamma igår och har fixat studentklänning och skor :) blev också ett par till vårskor. Vi såg också Brolle där på Drottninggatan. Sedan åkte jag hem till pappa och hade en slapparkväll. Får se om det händer något ikväll men det känns inte så. Jag har övningskört en del idag och sedan tittat på Emils match. De var sämst och förlorade med 6-1. I morgon är det ju Sundsvall-Djurgården och pappa tror att Djurgården kommer att förlora med 3-0. Det tror verkligen inte jag. Det är ju bara tre matcher kvar till EM så det vore ju kul att vara obesegrade fram till dess. 

Kom på en till grej jag glömde skriva! I förrgår började ju Svenska Cupen och Djurgården åkte till Jönköping för att möta Råslätts IK. Matchen slutade 9-0 till Djurgården!! Känns bra att vi kan göra mål eftersom det var ont om det förra året. 

Målskyttar:
0-1 (4) Jones Kusi Asare
0-2 (7) Stefan Batan
0-3 (16) Sölvi Ottesen
0-4 (57) Thiago Quirino da Silva
0-5 (62) Thiago Quirino da Silva, str
0-6 (74) Nebojsa Marinkovic 
0-7 (76) August Bergman
0-8 (78) Robbin Sellin
0-9 (87) Tobias Forsberg (lån från Enköping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback