Veckan

Jag upptäckte att jag inte orkat ladda upp bilder på bilddagboken. Men det kommer. Jag har i och för sig inte riktigt orkat skriva här heller. Men det kommer väl det med. Idag har jag varit ledig men jag har ju typ hur mycket läxor som helst nu så jag har pluggat. Sedan var det ju dans. Det var bara jag och Paula där idag så vi fick värsta privatlektionen. Vi började på en ny dans som Paula redan kunde en massa på men jag lärde mig nog det mesta Det är lite hopp och så i den så det blir kul!

I morgon har jag bara två lektioner sedan ska Amanda följa med mig på en promenad så ska hon få berätta en massa för mig som jag tydligen missat. Ska bli väldigt spännande att höra!

Resten av veckan kommer bli asnice! På torsdag fyller Rebecca år och på fredag har hon skiva. Det blir nog den enda middagen jag går på. Men det ska bli så sjukt kul! Sedan på lördag ska mina konfirmander konfirmeras och på kvällen ska jag ut med Paula och kanske Rebecca. Vi ska till Ice. På söndag kanske vi ska fixa med båten men jag måste plugga också, men jag kanske kan ta med det dit om det är bra väder.

Nu ska jag gå och läsa ut Hunden och sedan ska jag sova. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

skönt med promenad. =)

sov gott.hoppas du får en msig dag imorgon. Kram Emma!

Postat av: Emma

tack tack. =)

2008-05-14 @ 00:58:13
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback