Vilse i Sollentuna

Var ju inte lite trött i morse när jag vaknade. Men jag gick i alla fall upp och tog ett glas juice och sedan sov jag tills det var typ 10 minuter kvar tills bussen skulle gå. Då gick jag ut och åkte mot Sollentuna. Satt längst bak på tåget för att Kevin skulle gå på där i Ulriksdal. Tror ni han gör det? Nej. Han satt typ i mitten så jag träffade honom sedan i Sollentuna. Stod och pratade med honom lite för länge så jag missade två bussar. Trodde att jag kom försent men det gjorde jag tydligen inte. Vi hade romanseminarium som gick ganska bra. Det var lite svårt att prata om boken för den var ganska tråkig och jag var inte ensam om att tycka det, som tur var.

Åkte i alla fall hem en liten stund och sedan till körskolan. Där satt jag i tre timmar och gjorde en massa övningsprov inför mitt teoriprov på måndag. Känns som om jag har en hel del att plugga i helgen. Men det ska nog gå bra. Fick förresten värsta chocken i Sollentuna. Ingången där vart jag alltid går in hade ju stängt för de byggde en massa där. Lyckades till slut, efter typ gått runt och letat lite, ta mig runt till andra sidan och in där i alla fall. Det roliga med det här var att jag, sedan jag skulle visa Kevin vart Aniaraplatsen låg, har kallat honom för Vilse-Kevin eftersom han skulle gått vilse utan mig. Så nu har han ju något att slå tillbaka med. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Luncha tillsammans idag gumman, no tvekan att vi ska :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback