100 frågor

100 frågor...
1. är du kär? - nej
2. har du snusat? - nej, kommer nog aldrig göra det
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej, röker inte!
4. har du legat i sängen brevid en kille? - yes
5. har du blivit dumpad? - ja
6. har du blivit slagen allvarligt? -  nej, det har jag icke
7. tar du droger? - absolut inte!
9. har du pussat en tjej? - jaa
10. hatar du någon? -  nej typ inte
11. älskar du någon? - många
12. har några av dina vänner svikit dig? - yes
13. har du djur? - nope
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - japp
15. hatar du dig själv? - ibland!
16. gillar du orange? - jaa det gör jag
17. har du haft/har oskyddat sex? - nope
18. har du nån sjukdom? - nope
19. har du skämt ut dej för den du gillar? -  nej
20. har du en gris? - haha neej?
21. har du en plattång? - neej, har redan platt hår
22. har du en bror? - yes, två stycken
23. har du sjukt bra humor? - aa det tycker jag :D
24. är du brunett? - jaa, blev det nyss ju
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - njae.. inte riktigt så länge
26. tycker du om hästar? - nej
27. har du en hund? - nix
28. har du skilda föräldrar? - yes
29. har du gått på simskola? - japp
30. har du sagt bög till en kille? -  yes
31. har du sagt fitta till en tjej? - neej
32. har du fuskat? - vem har inte det någon gång?
33. har du en teve på ditt rum?- nej
34. har du lunar? - hahaha nej
35. har du MSN? - ja
36. har du en syster? - jaa det har jag :) 
37. har du bruna ögon? - nej, typ gröna
38. gillar du att fota? -  ja
39. har du sett dig själv brinna? - neej?
40. hjälper du dina vänner? - om de behöver hjälp
41. gillar du tacos? - jaa det gör jag! :D
42. tycker du att du är söt? - nja ibland
43. har du dansat? - japp det har jag
44. har du spelat fotboll? - haha jaa, hade ju längsta fotbollskarriären ever ;)
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? -  neej
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - neej
47. har du ätit sniglar? - neej usch!
48. äger du en locktång? - jaa det gör jag :)
49. gillar du att tugga tuggummi? - haha jaa :P
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - jaa det gör jag
51. gillar du kläder? - jaaaa :D
52. hatar du falska vänner? - jaa!!

53. gillar du räkna matte? - nej
54. älskar du någon nu? - alltid
55: har du gråtit inför en vän? - ja
56. kan du sjunga? - nej tyvärr :P
57. har du sett nån dö? - nej
58. säger du vad du vill? - oftast
59. är du stor? - nej det tycker jag inte
60. vad är ditt hela namn? - Jenny Amanda Bjarnelind
61. kan du tala spanska ? - kan tillräckligt mycket för att Patricia och Alicia ska bli imponerade i alla fall
62. är du kortare än 1.60? -  neej
63. älskar du sommaren? - jaa det gör jag verkligen!
64. älskar du vintern? - aa när det inte är för kallt eller för blött
65. har du mer än 6 par skor? - haha jaa många fler!
66. brukar du sjunga när du är i duschen? -  nej
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - haha jaa
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - jaa, men tyvärr följde bara ett par med till usa
69. gillar du att städa? -  neej usch och fy
70. gillar du att sova länge? - ja, älskar!
71. har du vart med om en olycka? - ja
72. är du förvirrad? - jag slängde 18 dollar i en papperskorg - döm själva!
73. har du mer än 6 par byxor? -  jaa det har jag
74. har du förlorat en vän? - ja
75. gillar du att shoppa? - jaa det gör jag!
76. har du varit i paris? - nej, men vill åka dit!
77. gillar du spindlar? - NEJ!
78. klarar du dej själv? - jaa helt okej tycker jag
79. har du lagat mat? - jaa då
80. är du klantig? - lite grann kanske :P
81. har du foppatoffler? - nej det har jag inte
82. har du mer än 20 låtar på din data? mååånga fler
83. sminkar du dej innan skolan? - jag går inte i skolan längre!
84. har du träffat en kändis? - jaa rätt många
85. har du mer än 7 par nagelack? - aa det har jag
86. har du busringt? - ja, nångång tror jag
87. har du skällt på din bror? - hehe jaa :P
88. har du en vän som skiter i dig? - då är det väl ingen vän?
89. har du velat göra saker men vågar inte? - jaa, tyvärr
90. sover du med nått gosedjur? - nej, har min säl men den ramlar alltid ner på golvet :P
91. har du åkt nånstans utan att du får? - neej det har jag nog inte
92. vill du bara bort ibland? - hehe jaa!!
93. har du tältat? - japp
94. har du brännt dig? - jaa, men inget allvarligt
95. har du lekt med levande ljus ? - jaa
96. har du lekt anden i glaset? - neej det har jag inte
97. skäms du ibland? - händer väl
98. bor du i skåne? - nej i Washington DC
99. gillar du hip hop/rap musik? - nja.. sådär
100. är du på sista frågan nu? -  ja äntligen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra svarat, Amanda! Ärliga fyndiga svar... Men vem orkar ställa 100 frågor - och vem orkar svara på sånt? Jo, du!

2008-11-17 @ 08:09:54
Postat av: Paula

Haha underbart :P tänk vad glad den hemlösa blev om den hittade dina pengar ;)

2008-11-17 @ 09:42:53
Postat av: johan

Du kan visst sjunga Amanda! Det har jag hört många gånger........:)

2008-11-17 @ 10:50:08
Postat av: Mikaela

roliga frågor :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback