Gymmet

Gymmet igår var jättebra. Sprang längre än jag brukade göra i somras och var långt ifrån lika trött som jag alltid blev då. Promenaderna med Lucy har gett resultat! Jag tänkte att jag skulle börja lite lätt så jag sprang bara. Nästa gång kanske jag provar något nytt. På alla träningscyklar, löparband och trappor med mera finns det en TV så man kan välja vad man ska kolla på. Asnice! I omklädningsrummen har de också allt. Shampoo, balsam, tvål, handdukar, hårtork, body lotion. Allt utom hårborstar och deo, som var det enda jag glömde.

Gick i alla fall hem sedan och eftersom jag hade två tunga väskor tog det sin lilla tid. Men skönt var det!

Ikväll blir det hem till Emmy och träffa lite folk. Trevligt ska det bli. I morgon ska jag till gymmet igen för lite tester. Sedan ska jag nog sova hos Amanda på kvällen för på söndag morgon ska vi göra pannkakor till mitt au pair-möte. Det ska vara som en liten Thanksgivinglunch där alla ska laga något från sitt land. Så svenska pannkakor med drottningssylt från IKEA ska vi bjuda på!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul attgymet är fräscht, då blir man mer peppad att gå dit! Spännande att höra vad de andra tjejerna bjuder på sedan, det var ju flera länder representerade... Ska själv skriva på mitt språkprojekt och öva lite engelska i helgen. När jag vaknade i morse hade det snöat hela natten, och det snöar fortfarande! Barnen åker pulka i backen... Oscar ska på Gondolen med sin mamma & Henke, och Emil ska på fotbollsavslutning ikväll. Johan & jag har inga planer än så länge... Kram

2008-11-22 @ 09:55:16
Postat av: Paps

Kul med gymmet! Stpå opå dig och kom hem lagom till fitness-SM. jag kan anmäla dig.

/Dad



PS. Fick lite dåligt samvete själv. Måste börja jag också…



2008-11-22 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback