Halloween

Det var jättejobbigt att vakna på morgonen. Dels för att jag somande sent kvällen innan och dels för att jag visste att Paula skulle åka hem. Tog mig i alla fall upp och gick med Rob och lämnade Holden och sedan gick jag tillbaka med Lucy och hämtade upp Paula och så gick vi till Starbucks så Paula kunde få sin sista frukost. Efter det gick vi hem och jag tvättade lite. Sedan var vi tvungna att hämta Holden som bara gick halvdag eftersom det var Halloween. När vi hämtat honom hann vi i stort sett bara gå hem och hämta Paulas väskor och sedan gå med henne till metron. Usch vad jobbigt det var att säga hejdå. Det var typ värre nu än när jag skulle åka i augusti. Kändes helt tomt sedan.

Men jag gick hem med barnen och båda somnade. Lucy vaknade efter ett tag så hann mata henne innan Donna och Charles, Robs föräldrar, kom. De kom redan vid 3 och tog Lucy och Holden sov ända tills Tina kom hem så fick en lugn stund och kunde vika klart tvätten och stoppa in det i garderoberna. Sedan skulle jag åka och träffa Amanda i Bethesda men först ville jag ju se hur barnen såg ut. Holden var Lightning McQueen och Lucy var en jordgubbe. Riktigt söta var dem!

På vägen till metron fick jag tuggummi av en granne och så såg jag en massa söta barn som var utklädda till allt möjligt. När jag träffat Amanda gick vi till Barnes & Noble och åt en sandwich och cheesecake och läste massa skvallertidningar. Vi var sjukt trötta, men när jag skulle åka hem och såg alla som var utklädda på metron tyckte jag att det var lite tråkigt att vi inte fixat något också. Men vi hade det trevligt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det lät ju som en mysig Halloween, trots att det var svårt att ta avsked från Paula... Had velat se Holden o Lucy utklädda!

2008-11-03 @ 10:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback